2.7.11

the reason

ok. this. is hard.

i dah buat something yang sangat lah susah nya untuk saya lupa kan..
oh wait. silap. bukan saya buat, tapi seseorang buat. well technically dua orang buat tanpa memikirkan perasaan orang lain buat yang memberi effect kepada diri saya.

dan menjadi diri saya, yang sangat lah ,, i dont know, so benda ni juga memberi effect kepada semua orang di sekeliling saya..

ooouuuggghh!!!

seriously, saya taknak buat macam ni..
serious.

siapa nak buat macam ni.

tolong lah.

tolong lah siapa yang sedar siapa diri dia tu, tolong lah,,
if you read this,, i just want you to know that i fucking,, ok no swearing. i sangat sangat rindu awak. tolong lah faham.. like seriously rindu.. seriously serious rindu.. sangat.

so bila benda ni jadi kita macam,, ,, ,,... ' whaaaaaaayyyyyyyy??? whhhhhhyyyyy???"..

like seriously..

i was mad, as the matter of fact i still am,.. but kemarahan kita lagi kurang sikit dari rasa rindu kita dekat awak.. like,, 40 60.. something like that..

and for those yang tak tau apa-apa, i just wanna tell you guys that i just realise that THIS is the reason why i was soooo slubby for the past few days.. haishhh..

benci lah macam ni :(

No comments:

Post a Comment