1.11.11

makan lah tahi hidung anda


i came across this article. Im not sure la article ni betul ke atau fake.

kalau fake then I cam nak ckp kat orang yang membuat article ni,,
"wei,, awak awesome. jom kawan."

tapi kalau article ni tak fake, then,, I nak cakap,
"Prof Dr Friedrich Bischinger, anda "special"."

tapi setelah habis baca article ni, saya still rasa article ni fake.
mungkin. . tolong lah fake. .

tapi, setelah menanya kawan baik saya, Muhammad Google Bin Abu.
Rupanya,, memang betul doee -,-


ni lah dia,, muka Dr yang saya cakap special tu.. -,-
(sekali betul lah ada orang nya.. tapi tadi saya try tanya kawan saya lagi sorang tu,
Kamal Facebook Abdullah, doktor ni takde facebook.)

Dan ini pula salah seorang daripada pendengar nasihat Dr Friedrich Bischinger yang setia..


wow............ -,-

No comments:

Post a Comment