1.6.12

Rindu korang (part 1)



Saya rindu mereka-mereka ini. 

Serious,, bila dah tiga tahun belajar sama. Pergi kelas balik-balik nampak muka ni je,, hari-hari,, memang taknafi lah kadang-kadang tu ada la terdetik perasaan menyampah. .. tetttttttt just kidding guys, just kidding.. takde lahh!! ok, gurau,,, memang ada menyampah sikit,, ,, ok, gurau lagi,, tak mengampah,, tapi cinta-cinta bunga-bunga gitu la you'olls ~~ ok, tak, kali ni serious,, dia macam mix la menyampah dengan cinta,, cenggituuu..


Anyway,


So, diorang ni lah kawan-kawan saya dari part 2,, kitorang memang satu kelas,, memang hari-hari jumpa muka-muka ni je,, sampai satu tahap sekarang, macam extra-extra rindu pasal, 
DAH LAMA GILA TAK JUMPA KORANG!!!!!!!!!!!

and tambahan lagi, rumah sewa saya dan Lily (perempuan ala-ala pelakon bollywood dalam gambar ni) tu jiran selang satu rumah je dengan rumah budak-budak lelaki kelas kitorang,, and yess,, budak lelaki kelas kitorang semua nya duduk satu rumah terus. (kecuali Tariq, mamat yang pakai cermin mata, posing silang tangan macam ala-ala, "kau nak cari gaduh dengan aku? kau,, nak cari gaduh dengan aku? aku Tariq kot, kemon la kemon." ha camtu..)



Anyway,


So niat nya nak buat post panjang-panjang berjela la bersempena nak meng'ekspress'kan betapa rindu nya saya terhadap muka-muka dalam gambar ni.. Akan tetapi, masa tidak mengizinkannn,, kerana apa? kerana fo yo information,,,, sekarang pukul 7 pagi,, jadi rutin saya pagi-pagi camni ialah untuk membasuh tempat kucing saya yang berekor 6 semuanya.. Haaaa,, enam ekor nye semua, awak kira la kalau sekor tu berhadas besar saiz tapak tangan. mampu kau? ha,, tak mampu kan,, tapi tu la rutin saya.. tiap pagi,, menghadap najis mutawassitah tu. 
Haa,, takpe, itu semua saya dah anggap macam terapi dah untuk setiap hari sebelum memulakan aktiviti-aktiviti harian..



Jadi, sampai sini saja post saya kali ni,, InsyaAllah, akan datang part 2 untuk post ni, nanti kan ye you'olls~~

jadi sekarang, rasa nya,, korang dah boleh start mendoakan kejayaan saya untuk membersihkan najis mutawassitah di depan rumah saya.


sekian..

No comments:

Post a Comment