13.10.11

macam mana MUET tadi tho?

#translation, malas nak taip in english laa#


*kat bilik menunggu*

situasi: dua orang wanita masuk ke bilik, salah seorang daripada mereka memegang beg plastik.

wanita: baik, saya nak dua orang pelajar untuk sign sebagai saksi untuk saya buka plastik beg yang mengandungi soalan MUET anda semua..

(beliau menunjuk kan beg plastik besar A3)

wanita: didalam ini ada soalan MUET anda. saya akan buka plastik ini di depan anda semua.

(beliau membuka plastik. dan didalam tu ada lagi satu plastik berbalut.)

wanita: baik, dan sekarang, saya akan buka lagi balutan seterus nya untuk soalan MUET anda.

(beliau membuka lagi balutan seterus nya. dan terdapat lagi plastik)

wanita: baik, sekarang, saya akan buka balutan terakhir untuk kertas soalan MUET anda.

........dalam kepala saya......... 0.0'? berapa banyak balutan daa? kertas dalam plastik, dalam plastik, dalam plastik.

sedikit wang dari yuran MUET anda, digunakan untuk membeli plastik bertujuan untuk memprotect soalan MUET anda. #faktaikazkflee

- - - - - - - - - -

*dibilik exam*

situasi: 1minit setengah time saya bentangkan isi..

saya: ..blablabla.. ummm,, so yea, university lecturer should be the one whose,, ummm,,, mmm,,, the one whose,,, umm,, most,,, suitable ,,, to ,,, give a talk about career to pre-university student...

examiner: .. ok, your time is up...

...............dalam kepala saya......... 0.0'? apa yang saya cakap tadi???

menjadi Contestant A adalah perkara paling sucks dalam mengambil ujian MUET. #faktaikazkflee

- - - - - - - - - - -

but then again, sekarang dah habis dah speaking test for MUET~ lulus tak lulus, itu belakang kira, ben 2 ke, ben 3 ke, ben 4 ke. idk nemore =)

yang best sekarang,, apa? MUET? apa MUET? siapa MUET? tak tau,, tak tauuu.. =DD

No comments:

Post a Comment