12.10.11

oppa i love you~ oh oh oh, many many hey~

dont judge me okayy~
currently, saya takboleh stop dengar lagu Oh! ni. lagu dah lama, tapi saya yang loser baru tahu lagu ni okay. jgn judge.

yang benarnya, tak ada lah suka sangat, cuma lagu ni macam cute, and diorang punya dance step macam awesome, and diorang kurus yang amat, boleh buat jadi penyebab utama utk diet. 'SAYA NAK KURUS MACAM GIRLS GENERATION!' yeah.
hehe

so hayati lah lagu yang comel ini.
yang ini dengan lirik dalam bahasa melayu. teehee.
oooopppa! ooopppaa!! i'll be down down down..(menjawab persoalan Jay Sean: "baby are you down down down down?")


dan ini pula dance step diorang.
dengan ini, saya nak, hari kahwin saya nanti, saya nak kawan-kawan saya semua menari macam ni. kat barisan depan, saya nak Lala, Sab, Kak T-Rex, Syaza, Lily, Jaja.. semua kena buat muka cute time menari tu. HARUS!

No comments:

Post a Comment