2.4.12

ILLI DHIYA GHANI

Kehadapan Illi,
Truth be told, 
aku happy dan perasan awesome 
bila kau buat blog pasal Slicsters tu
Truth be told, 
aku nangis bila baca puisi yang kau buat...


SERIOUS A WEIII !!


menusuk kalbu kau tau..

Serious firsttime aku baca tu, aku baca dengan Lala,, so aku macam cover-cover la kan.
Tapi lepas tu aku baca lagi, memang menitis jugak la air mata aku ni.
Pandai kau susun ayat, masih lagi Illi Dhiya yang aku kenal tiga tahun lepas :)

Jadi niat aku buat blog ni, khas untuk balas balik apa yang kau bagi..
Aku dengan Lala cam fikir-fikir jugak, macammana nak balas balik blog kau yang cukup sempurna tu,
kitorang mula ingat nak buat puisi gak, tapi skill bahasa melayu aku dah tak sepower dulu, pasal sekarang aku cam belagak omputih sikit. haha nayyy, takde lah,, tapi serious a, skill bahasa melayu aku takpower dah, dah tak A.Samad Said.

TERBANG TERBANG SI BURUNG TERBANG !
enn, dah tak mampu dah aku nak A.Samad Said.. 



Pastu kitorang cam terfikir nak buat video, nak buat video yang cam ala-ala video ni,, 



Tapi kitorang fikir, kang nanti cam begging sangat pulak kan. Tak mampu la nanti jadi retis pulak. haha

And kitorang ada jugak terfikir untuk buat video lip sync lagu Situasi Bunkface tu.. Tapi cam, itu pun kang nanti menjemput kitorang jadi retis gak la kan.. haha


So, apa yang aku mampu buat, ialah ini,,









Setiap memori yang kita pernah lalui dulu 
aku sematkan cantik dalam satu sudut khas 
untuk buku tentang cerita hidup aku.
Sudut itu aku hiaskan cantik 
dengan pelbagai corak yang kita berempat lukis.
Biar pun terdapat sedikit kepahitan 
dalam cerita tentang kita, 
tapi tak boleh dinafikan 
yang pahit itulah yang menguatkan lagi 
rasa sayang kita sesama sendiri.


(pergh,, aku ni romantik jugak orang nya. teehee)


Terimakasih kerana jadi diantara kawan terawal aku dekat Melaka.
memang betul la,,
Melaka,, Bandaraya Bersejarah.. 

Dan sejarah tentang Slicsters, adalah sejarah paling menggembirakan yang pernah aku tau.. :)

No comments:

Post a Comment