2.4.12

stickwitu

assalamualaikum

Jadi hari tu saya dan superhaziq
went out for our last date before we leave melaka :(

Kami memulakan aktiviti dating kami dengan 
bacaan bismillah disertai doa makan di,,,,,,,
DOMINOS PIZZA :D


TAKE A LOOK AT THAT !
omnomnommm

double decker cheese spicy sambal & thin crust classified chicken :p

sure kenyang sangat la kan lepas tu..
Taaapi!
yang best nya tu bila time nak bayar, saya boleh ada belas-belas ringgit je! 
ahahah serious apahal kan ~
but still, sprhzq yang murah hati tolong la topup kan lagi sikit mana yang tak cukup tu.
Ya Allah, aku bersyukur la Engkau beri hamba mu ini boyfriend yang begitu murah hati beliau. 
(eceh)

anyway, 
malam itu diteruskan dengan aktiviti 
yang lain dari lain yang kitorang buat. Rather than the usual tengok movie, kitorang pergiii
memanah la y'all ~

haha 
Ini semua pengaruh The Hunger Game.

HERO HUNGER GAME


HEROIN HUNGER GAME
 
*mampu? haha


  And the score???

 Saya, Ika Zkflee, secara sahnya, lebih awesome memanah daripada Haziq Othman.. 
Biar pun badan ku ini keding-keding gebu, nak lawan badan dia yang ketul-ketul muscle lemak-lemak tu,, saya berjaya, dengan penuh bangga, lagi awesome memanah dari beliau.
Oh ! awesome nya saya :3

anyway,
later that night, we went to the beach :)
And enjoy the view and udara kat sana..
And there, superhaziq buat something yang,, saya sendiri tak sangka dia buat :')




Too sweet to be telling you guys, 
but apa yang I can tell you guys is that, the next thing I know is that I'm holding this :)




Thank you superhaziq :)
for such a lovely evening ..

serious sweet apa yang dia buat. terlampau sweet sampai tak tau nak cakap apa kat blog. tak tau nak susun ayat macammana. Cuma mampu ingat je dalam otak dan hati tentang apa yang dia buat//

serious, thank you.
serious, akan rindu. serious...

No comments:

Post a Comment