1.2.11

Art Trip

So, Art Trip hari tu, kami pergi National Islamic Museum, Galeri Petronas, and Balai Seni. Here, some of gambar yang I upload.
(yang lain-lain kat dalam FB aiiittteee)

*some of the lecturers yang ikut Art Trip tersebut*

*me and pika*

*1/3 studen tyang pergi, heee *

*fya, lil and me. Tinggi jugak aku ni rupa nya. bhahaha;D, tapi serious, ni I pakai flats ohkehhh*

*while tunggu untuk masuk Galeri Petronas. ughh! kedai sebelah tu jual kasut mahal gila, pada hal kat india I beli RM10 je.. penipuan. Mock-up harga sampai RM70. apahall??*

*we met some famous face dekat galeri and one of them is Yusof Gajah. whom, actually, a friend of our Prof. Ariffin*

 
*just incase you're wondering, this is Prof Ariffin. My lecturer yang ajar I scuplture waktu part 3, and now he's teaching drawing*
ps: He's a famous scuplturer jugak btw,,

*this is me and Kechik. I kidnaped her camera banyak kali time trip ni.. I am sooooo SOOORRRY kechikkk~ but, your camera loves me more than he loves you.haha;DD*
*later that night, we went to Balai Seni for upacara penyampaian hadiah untuk pertandingan Bakat Muda Sezaman.*
*this is Puan Diana, with her artwork. Dia menang as NAib Johan in this comp.*

*Ini Puan Aishah's artwork, my painting lecturer. Last sem dia ajar I print making.*

*i personally think that this is a very cool work. Its by my scuplture lecturer. Sangat awesome tho,, tangan tu sebenarnya boleh gerak-gerak. coooolll*

*so, kami akhir nya, bertolak balik dalam pukul,, 12 malam macam tu, and sampai Melaka dalam pukul, 2 pagi.. PUHH! tiring day, but,, tebal otak aku penuh dengan ilmu. Thank you Fakulti Seni Halus, thank you UiTM, thank you kerajaan, thank you Malaysia. tiduuuuuuuuuuuuuuurrrr zZzZzZ*

No comments:

Post a Comment