1.2.11

WishList !!

I google gambar untuk barang-barang yang aku idamkan.
Ini kira kes kalau-aku-dapat-barang-ni-memang-stok-bawa-tidur-untuk-satu-minggu-berturut-turut..

CarDress yang sangat lah lembut fabrik nya. Licin, tapi bukan silk! Cotton will be fine tho, but kalau dapat fabrik yang stok tebal tu, perghhh! memang nampak gemuk lah gila. sila jangan beli...


I feel in love with this grey tie dye maxi the first time I saw them at IAMJETFUELSHOP blog. Lawa gilaa!! serious lawa sangatttt. nakkkk .. Ni kalau dapat pakai dengan Cardress, unbutton kan lah tapi, dengan leather belt warna brown, sekali dengan 3inch leather boots yang depan dia lace-lace,, LAWA LAH GILAA~ haih..

And, this baby is from ,, from where a this one? Aiyaa, forgot oredy laa.. Anywayy~ sekarang, saya tengok, bajet semua orang nak maxi stripe,, semua nak sepesen je,, semua nak stripe dia hitam putih, semua nak stripe dia saiz sederhana besar, kalau dah jalan ramai-ramai, dah ada serupa macam sekumpulan Zebra nak cari makan. Soooo,, saya nak yang ni. ABSTRACT STRIPE MAXI DRESS.. Shoo beautipul lah youuu~ I LIKE!
Ni, baby MARTIN!!  Floral print boot.. I suka boot nii~ Tolong lah ada jual kat Malaysia, dan tolong lah murah. tolong lah murahhhhhh~ I beg youuu~~ RM100 pun jadik lahh,, kalau nak hebat lagi,, tolong lah jadi RM70 ke,, RM60 kee,, (pasal kau ada brand kann,, soo,,) tolong lah murahhhhhh
Lace belt, ini, sangat lawa.. Tapi rasa nya kalau beli pun macam tak berbaloi. Nanti saya DIY. hehee

No comments:

Post a Comment