28.1.11

Berapa Kali Lady G Sebut 'Bad Romance' dalam lagu Bad Romance

Korang pernah tak rasa bosan yang tidak terhingga sampai sanggup buat benda yang tidak berfaedah langsung? pernah?

Ini lah yang aku buat pada hari rabu lepas. Waktu ni saya tengah pening siapkan drawing untuk kelas painting, pastu naik bosan lukisan tak menjadi, so, saya tengok video kat laptop,, BAD ROMANCE. Pastu, tengah syok layan LADY G menari awesome gila, tiba-tiba macam terasa macam nak tau,, satu benda yang agak bodoh,, iaitu,,
"Berapa kali Lady Gaga sebut "BAD ROMANCE" dekat dalam lagu BAD ROMANCE beliau?"

haaaaa,,, jadi nya,, dok lah aku duduk depan laptop, kira berapa banyak dia sebut 'Bad Romance',, pehhhhhh!!! kira sampai 13 - 14 je, terus macam terlalai, pastu kene start balik kira dari awal.. So, nak menyenangkan cerita,, aku pegi printskrin, setiap kali dia abis cakap Bad Romancee~~

ahaha,, nama pun bosan kannn~~

Jadi, jawapan kepada,
"Berapa banyak kali Lady G sebut Bad Romance dalam lagu Bad Romance nya" ialahhh,,,
sebanyakkk,, 28 KALI :D

*tak percaya? korang kira sendiri. haha*





No comments:

Post a Comment