25.1.11

Introduction

..
..

Hi, nama saya Ika Zkflee, sebutan "zulkifli" untuk pengetahuan semua lah kan. Saya pelajar jurusan Seni Halus di London. Saya suka makan dan fashion. Saya suka warna hitam dan saya cepat lupa.

puh,
tujuan belog ini diadakan adalah kerana saya sudah lupa apakah password email saya untuk belog saya yang lagi satu iaitu ;


seperti yang saya sediakala bagitahu, "saya cepat lupa" dan benda tu tak cool gila.

Jadi nya, oleh kerana lupa, terpaksa lah saya buat belog baru yang,, macam,, sepi gila ni. Tapi takpa, saya rela kerana,, (tsk) ni semua nya,, (tsk) salah saya..

T-T
huuuuuu

*waktu ni, aku nangis for real .. .. *

Tapi kepada anda-anda yang nak mengusha belog saya yang lagi satu tu, pun boleh jugak, apa salah nya, silalah pergi mengusha kat situ selagi terdaya..

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

*Ika duduk kat tepi bucu bilik, nangis kuat-kuat *

anyway,,



*sempat lagi promote*

Pergi lah usha,,

*sambung nangis*

No comments:

Post a Comment