18.3.11

Justin Bieber's Hair, Enrique Iglesias (kot) dan SYPTOMSSSS

oh hello ya'lls..

Lama tidak berbelog. Ada banyak perkara sebenarnya yang dah berlaku, for example, , I DAH JUMPA BALIK PASSWORD UNTUK BELOG I YANG LAMA TU!!
yeynesss

but then tersangatlah bodoh nya saya yang tidak teringat pulak lah password untuk email dia tu. ciss.. so makana nya memang terstuck lah dengan blog ni. walaupun..
-________________-'

Anyway,, so sekarang jepun dah kena tsunami. Itu lah dia berita yang paling tergempar buat masa ni. Kat mana-mana sahaja memang semua orang tengah bercakap tentang berita tu. Facebook, youtube, tidak lupas juga blog ; macam yang apa yang I tengah buat. And, ramai juga lah yang ambil kesempatan untuk buat aktiviti bagi mengaut duit untuk donate kepada orang-orang di Jepun. Contoh nya, Lady Gaga, penyanyi terhebat tu dia ada jual hiasan getah untuk tangan, and segala kutipan duit bagi pembelian wristband tu akan di donate kan ke mangsa bencana di Jepun. Sini Ika ada sediakan URL;


and selain dari itu, youtube superstar Ryan Higa pun ada buat benda yang lebih kurang sama. Tapi I rasa dia punya agak intresting sikit. sini ada URL dia;


I rasa apa yang mereka buat ini adalah suatu perkara yang sangat suci. Alhamdulillah kalau diikutkan dengan niat mereka yang elok lah kan..



So, itulah dia berita yang so far memang tengah top sekarang, selain dari pada justin Bieber potong rambut.

(makanya dekat sini I nak cakap sikit lah kan. I duduk kat dalam hutan ni, TV pun takde, nak beli surat khabar macam tak kena time aje. Tau-tau je bila mama and ayah datang, bagitau cerita itu ini, baru lah terlopong mulut aku bila dengar. ciss)
from this,


to thisss!!


DAYM!!!
jussssst kiddingg~~
memang tak lah kannn,, nayyy,, dia potong macam ni,,


So yea, Justin Bieber potong rambut. Agak hensem annnnn. (agak rare kat situ untuk saya panggil JB hensem). So yea, rambut tu agak kena lah dengan umur dia yang dah makin meningkat dewasa tu kan. . Now,sekarang ni baru lah munasabah sikit kalau saya nak date dengan JB, rambut dah hot,, pandai menari,, JB, DATE ME, I WANNA BE YOUR BABY. DATE ME, BECAUSE I KNOW THAT YOU NEED SOMEBODY TO LOVE.  DATE ME, SO THAT THERE WILL BE ONE LESS LONELY GIRL. EVERY NIGHT I PRAY TO BE YOUR BABY, BECAUSE, I WILL NEVER SAY NEVER!!!

-_-'
anywayy,,

Selain daripada cerita pasal tu, ada jugaklah cerita yang sering menjadi topik hangat untuk bincang time lepak kat dalam kereta. Yang top sekarang, pasal Enrique dah lain gila.

ENRIQUE kan nama dia kan? macam tu kan eja nya kan? Kot kalau salah, tegor lah ambo deh, ambo indak reti ba'a ngejo nama si enrique tu ha. So yea, dia dah lain gila,, dimana kah Enrique yang nyanyi lagu 'Hero' itu? Dimanakah dia?? sedih :(
Sekarang dok nyanyi lagu lucah memanjang. Tonight Im *&^%^&* you.. Apa punya lagu lah tu deyyy!! Kot kalau dia dok depan I, nyanyi lagu Hero tu, boleh lah bawak cair sikit hati ambo, ni nak nyanyi lagu lucah tu, tak sampai lima saat kaki I dah selamat posing baik kat dalam tekak dia tahu?..
hish, apa nak jadi lah dengan dunia ni.

from this,

to this, ya'll~

I swear to God ya'll, dekat dalam video Tonight I'm Loving You ni, Enrique nampak macam perogol bersiri ya'lls! I rasa macam nak pergi kat depan dia and slap dia lima kali (siap dengan back slap skali). Tak cukup tu I rasa macam nak tampar dia dengan perspex yang I guna untuk buat etching printmaking I, and kalau boleh I nak letak dia kat mesin 'flatten' tu and flat kan dia kasi buat jadi macam tikar and letak kat rumah i, kasi ganti carpet kat rumah I. Serious.. Lagu dia for album baru ni macam bodoh aje semua nya. I bet lagu dia top semua pasal club song, and yang lagu Heartbeat yang feat Nicole susah nak eja tu famous pasal kat video tu Nicole half naked. (AND I BET JUGAK KORANG AKAN TERUS PERGI KAT PAGE YOUTUBE SEKARANG, NAK TENGOK VIDEO TU,, KANN??!! GILE PERV LAH KORANGG!!)

Oh!! selain daripada cerita-cerita yang hot tu, ada satu cerita awesome punya,,
KAMI DARI FAKULTI SEMNILUKIS SENI REKA UITM LONDON NAK MENJEMPUT ANDA-ANDA SEMUA KE EVENT KAMI;
SYMPTOMS:DD


Best gila weii,, sumpah best. anda loser kalau tak datang. Macam-macam benda ada jual kat situ. Kau cakap je nak apa, dari baju, makanan, kamera, tali pinggang, artwork. Dah macam tu, baju tu kau nak harga macam mana? RM5 ke atas .. RM5 untuk pre-loved yang stok macam kat kedai YUNA yang IAMJETFUEL tu, mana kau nak carik wei? Aku cakap, Dorothy Perkins punya baju pun ada jual stok RM20 je. Bukan tak lawa,, lawa ok~ Serious. And kat situ jugak ada bukak booth PrintMaking, So kot ada yang nak beli T-shirt tapi design sendiri pun boleh, nanti diorang print kan depan mata korang jugak. And selain dari tu ada juga jual makanan, dari cupcakes sampai lah kerepek pisang, sampai lah yong tau fu, sampai lah chicken chop seeeemuaaa ada :D and kalau haus pun boleh juga minum apa-apa minuman, sejuk panas semua ada. And sesiapa yang nak tengok koleksi kamera lama-lama, pun ada :DD and yang best juga, ada live sketches oleh budak fine art, nak macam-macam jenis pun boleh, boleh pilih nak guna watercolour ke,, nak guna pen marker ke, boleh juga. And ada artwork for sale,, best gilaa~~ Artwork dari seringgit sampai lah ratus-ratus. Boleh pilih juga. And yang paaaaaaaaaaling bestttttt sekali,, bila malam, ada showwwwww~~~ seroooooonok sangat! START DARI PUKUL 8malam, akan ada show best-best, sila lah datanggg~~

RUGI TAK DATANG :DD



No comments:

Post a Comment