26.3.11

Pembelajaran aku semester ini, dannnn Finallll

ok, Salam Malaysia.

Hari ni memang pagi saya bangun (bagus Ika, kau pagi Ahad kau bangun pukul 11, Ika. Kalau kat rumah memang gerenti lagi sahih nya kau kena simbah air sambil mak kau suruh setan berambus dari badan kau.
"Mampos kau setannnn,, keluarr dari badan anak akuuuuuuu"
hmm,, something like that,, hehe.)

So yea, ,, Its Sunday morning~~
Aint no time to chillax-chillax,, aint no time to shopping, aint no time to tengok wayang, aint no time to go Jonker Walk malam ini. ciss..

kerana, final dah menjelma,, ciss (again)

Time based punya kerja kene buat photo manupulation, which I think kindda cool. I dah proceed progress I kat my lecturer, and she liked them. The only problem is that dia suka ke-tiga-tiga idea ku.. Whyyy lecturer, whyyyyyy~~ Menjadi diriku Ika Zkflee, saya punya otak ini sangat lah susah untuk membuat pilihan. Kang ada yang jadik nya final aku ada tiga, orang lain buat satu.. TAK COOL!! kalau lah saya ni pandai dalam edit mengedit dan cool, boleh lah sampai tiga. Ni nak edit pun terhegeh-hegeh lagi. Kang orang lain semua edit awesome-awesome, kau edit stok macam buat colaj. Pastu kene tampar.. Daaayyymmmmm

Painting dah start final dari dua minggu lepas. And, by this week dia nak 50% dah siap. ciss lah hari tu demam, semua kerja bertangguh, but then, dont blame God,, mana bulehh.. Keep on telling myself, everything will be alright,, but then baru teringat yang I tak siap lagi exercise yang guna oil pastel.. OMJAYYYYYYYYYYYY!!! panicing right now, roger ouuuuuuttttttt!!!!

Drawing,, hmmm,,, Professor I macam relax gile je,, I pun macam sangsi dengan beliau. But then hari tu (khamis) dia bagitau kat kitorang cakap nak tengok semua exercise hari Isnin depan. Kitorang semua time tu stok macam,, WATERPARKKKKKKKK???!!! (carutan penuh ayu lah you'olllss) Sekarang masing-masing sibuk dah melukis tulang-temulang dan menyiapkan segala yang perlu disiapkan. cissssss... SKETCH BOOK BUKAN DIA NAK PENUH TIGA PULAK KANNNNN!!!!!

ATH rilex lagi,, hari tu baru lepas habis test. So macam, continue pembelajaran seperti biasa. Minggu depan baru start dapat markah test.. Doa Doaaaaa

PrintMaking baru start final. Dah dapat metal plate. Kali ni kitorang nak buat print kat atas metal plate, hari tu buat print atas perspex je. So, kali ni punya namma nya ecthing, hari tu punya Drypoint. Aku punya lah confiden bagitau semua orang yang aku buat ecthing hari tu,, kan dah salah bagi info. Hari tu lecturer tegur,, padan muka kau. cisssssss.....

Sculpture dah start final. Sekarang tengah carve wax final. nak buat gambar beeeetle.. Rhino beetle lah kan.. Kali ni punya kena buat binatang, so,, saya pilih Rhino Beetle, yang, awesome, mungkin.. mungkin...

Khat. Ya allahh,, tak suka nya,, tapi pak sa jugak lah diri ni pergi kelas khat. Rasa nya, memang kelas khat ni je lah yang paling slow sikit lah. Ni stok kalau tanya lecturer "Kenal Ika tak dari kelas Fine Art?" Memang dia jawab tak lah kan weiiiiiiii~~ Pasal asal kelas khat je, mesti I duduk belakang.. Dah nama pun kelas khat, so dia macam agama-agama sikit,, so, ustaz minta yang lelaki duduk ngan lelaki je, pompuan duduk ngan pompuan je.. And fyi, kelas I, dalam 19 orang tu,, ada,6 orang je pompuan.. Faham tak? faham tak?? sedih kan.. ciss.. sob sob..

lalala,,, aku dah tak ambil CTU dengan English lagi dah,, lalalalala :D

ok sekarang,, aku kena mandi, chillax jap dalam 10 minit, pastu makan ubat, pastu try tahan mata..

Ika, selamat berjaya tahan mata kau, pasal kau memang lepas ni, kau makan ubat batuk dengan ubat selsema. So kalau kau berjaya tahan mata kau, kau memang Saloma.
Kenapa Saloma? pasal saya yang taip, so, sukahati saya..
muaaahahahahhahahahahaa

ok dah, saya dah mula merepek.. rooooger outttttt

No comments:

Post a Comment