27.3.11

Jiran aku memang awesome yang teramat weiiiiiiii

JIRAN AKU DEKAT DEPAN NI DIA BOLEH BUKAK RADIO KERETA DIA STOK NAK GANTIKAN KERETA DIA DENGAN CLUB ZOUK YANG KAT K.L TU!

kau kereta dah lah jenis yang cat pun colour yang tak berkilat tu,, dah kemek-kemek kat depan.

Kang kalau saya sumpah kereta tu jadi beca kangggggggg marah pulak kannn..

Kot hati ni dah terasa macam nak menegur dah ni,, tapi tahan lagi,, tahan lagi...

Sekarang dalam hati saya ni dengan penuh sabar nya memohon kepada Yang Esa untuk pecah kan lah tingkap rumah dia tu..

SERIOUS KUAT GILA DIA BUKAK SAMPAI BERGEGAR RUMAH AKU NI DAH!!

WATERPAKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!

puhhh,, puhhh,,, (bernafas)
ok,, steadyyy steadyyyyy,,,

Jiran, sila memahami ye jiran. Bahawasanya, tangan aku yang nak pegang brush untuk buat painting ni pun dok bergetar-getar pasal volume radio kereta bajet kamu itu..

No comments:

Post a Comment