17.1.12

alhamdulillah,

terbuka jugak hati saya untuk buat banner baru untuk belog ni.
memandangkan banner lama tu (yang banner saya perasan awesome tu) macam
mengundang 'high-five-barney-stinson-guna-kerusi-tepat-ke-muka'
saya yang tak seberapa ayu macam Nisa Kay.


*Nisa, saya pinjam gambar awak sat naa ~  please la jangan saman, aku tengah nak final ni, dilemma duit nak beli canvas dengan paint semua macam 'sayu-sayu angin kampung' gituw sekarang..


demmson pagi tadi bestfriend saya baru jap kata muka saya macam Nisa ni..
err, tak kot. macam obvious la kan muka saya ni muka Rihanna, hello.
ok guraugurau -__-'
*SAH! lepas ni orang panggil aku kuat perasan.


err , ,


anyway,,
so banner tu yang benar nya ada kat photoshop lagi.
 ni tengah berusaha dengan penuh gigih la saya menggunakan segala
pengetahuan saya belajar 'time-based' dari part2 sampai part6 kan..
Ni kira bersyukur la nasibbaik sipi lagi saya nak masukkan sekali kerja 3D Max kat banner ni.
hah!



*mesti korang yang tak ambik AD macam blur-blur gitu kan bila baca entri yang ni kan kan..
tu laaaaaa,, rugi tak ambik AD....



kaching! superhaziq style, assalamualaikum =)

No comments:

Post a Comment