10.1.12

Tengok bola dengan superhaziq


 assalamualaikum,,,,
kom apa kombet, bet apa batman,, men apa mentol, tol apa tolak, lak apa laksa, sa apa satu, tu apa,, tuu diaa korang tengah baca belog ika !

.

. ok lame -,-

.

.

moving on,,

Last night,,
Me and my superhaziq went to Liga game at seremban.. Last weekend superhaziq telah balik ke rumah beliau yang sangat owesome di seremban untuk tengok bola diantara N9 dengan Kelate dehh.. Jadi time dekat sana, beliau, iaini superhaziq telah membelikan jersey N9 untuk saya..



KAACHING !
thnks superhaziq.
 

Jadi beliau dengan penuh bangga nya kemudian tangkap gambar dengan baju tersebut and tag saya kat facebook.. Siap tulis,  
"nanti kita pergi tengok bola N9 lawan Selangor samasama, 
I nak you pakai ni.. :)"

Oilahai, sebagai seorang girlfriend yang baru lepas dapat something dari boyfriend beliau, saya pun begitu la excited sambil cakap,, "Awwww suuweeettttttt nyewww.." ...
Tapi sebagai seorang anak jati selangor, saya berkata,  
"Whuuuuuuuuuutt ? ? ~ ~ ~"
.

moving on,
jadi semalam kami pun berderaslah ke Stadium. Dekat situ ada saya, superhaziq, abang kepada superhaziq, kawan kepada abang kepada superhaziq, serta penyokong-penykong N9 yang lain dan juga penyokong-penykong Selangor..  (ngapa sikit sangat penyokong Selangor semalam ni weiii~ buat malu anak jati ni,, nasibbaik duduk kat bangku N9.. *pendirian taktetap.)..
ennn~

Jadi cerita nya, walaupun lah saya ni anak jati Selangor-ShahAlam-Woot-Woot (apahal ika?), rumah pun yang benar nya dekat lahai dengan Stadium Bola tu,, tapi kaki ni macam takpernah la kot tengok bola kat sana. Seriousaserious.. Kalau ada pun la kaki ni jejak nya rajin kat tempat parking kat luar stadium tu, pasal kat Shah Alam tu agak famous dengan Pasar Karat pagipagi Ahad.. So muka ni,, muka saya ni,, memang rajin la bangun awal nak pergi kat Pasar Karat tu. Sanggup lahai, barang kat sana murah kot! kamonn kamonn..

So yea, malam semalam kira nya malam pertama (uihh, kemain) , 
malam pertama saya tengok bola secara live.. setelah umur ni hampir cecah 21,,,..
fine,, sorry la saya ada life lain kan. -______-'

moving on,

So,, superhaziq yang sedikit excited telah mengambil gambar saya iaini girlfriend beliau iaini  
orang-Selangor-yang-datang-perlawanan-antara-N9-dengan-Selangor-sambil-pakai-jersey-N9......... hampa kan cerita ni. demm,,
haha

.
.

Anyway, game tu okay jugak la,, tapi seri 2 sama.,
First half N9 score 2-0 but then second half Selangor score. :8)  
(asal muka hidung kembang, pasal aku orang selangor,, sooooooooooooooo.... haha)

.
.

Tapi yang best tu, dekat sana lah saya banyak belajar benda-benda yang barru.. contohnya:

1) Peminat N9,,,, fanatik GILA!! takmampu aku..
2) Takperlu risau kalau awak tak makan lagi sebelum game, pasal kat dalam stadium tu ada orang jual makanan.
3) Baby pun tengok bola kat stadium.. So jangan jadi loser la taktengok bola.
4) You definately can't control your man bila kat stadium.
5) True color laki kau terserlah time dia tengok bola kat stadium. Aku dah tengok truecolor laki aku dah.. Alhamdulillah, boleh lagi. haha
6) Kalau awak ni anti-perokok, and nak tengok bola kat stadium,, saya nak ucapkan, "Goodluck."
7) Victoria Beckham pun pakai jeans time tengok bola. So, apa alasan anda utk takpakai seluar?
8) Kalau dah lapar sangat, burger Rm2 yang jual kat stadium tu pun boleh rasa macam BigMac.. *umm, cara saving, cara saving..
9) Kalau awak ni perempuan,, jangan lalu kat laluan bawah..
10) Kalau awak ni perempuan,, dan konsider seksi yang macam pemakaian Rebecca Islam punya pakaian,, Goodluck la time lalu kat laluan bawah.. (pakaian eh,, bukan bentuk badan.. Pasal ada je orang badan ghebu-ghebu tapi nak juga pakai baju macam Rebecca Islam.. ahai la,, yang tu,, aku facepalm.)

kan,, gitu la dia antara fakta serta nasihat yang telah disediakan
khas oleh Ika Zkflee dari Melaka, kepada anda..


jadi sebelum saya mengakhiri belog saya kali ini,, rasa nya elok saya, menjerit panik.


PANIK AKU-JERIT-SEKUAT-HATI.



PANIK AKU-JERIT-AKU-MASIH-CANTIK.


PANIK AKU-CONFUSE-NAK-JERIT-KUAT-KE-TAK.



Why panik?
PASAL HARI NI SAYA ADA 
PRESENTATION !!!!!
brahhhhhhhhhhhhhhhh! cuaking sedikit.........

1 comment: