1.1.12

SKRILLEX tu SONNY la brahh!







YES, O MY GAWD !!!


assalamualaikum. hehe



So yea, Skrillex.
mamat kat bawah ni,,  





yang lagu dia saya dengar dan suka sangat ni stok angguk-angguk muslimah macam gambar bawah ni,,



rupa nya Sonny Moore.. (gambar kat bawah)


gambar Sonny tiga tahun lepas. ni stok gambar myspace gila kan kannnnnn.. Dengan gambar ni la saya kenal Sonny, pasal time tu saya rasa dia cam awesome pasal lagu dia best and,,,,, seperti biasa,, DIA COMEL. *tipu kalau korang taksetuju. kbye. mood menggatal..


kau tau tak betapa terkejut nya aku dapat tau Skrillex tu Sonny Moore sebenarnya..........
Patut la saya macam suka semacam kat lagulagu dia time firsttime dengar hari tu,,, ruparupa nya Sonny...........
duhhhhhhhh nampak sangat Ika,, awak begitu loser ye semenjak tiga tahun masuk Universiti dok fokus (ye fokus!) study tak ingat dunia.
fokus ke? -,- ...........


fyi: I tau Sonny time zaman myspace dulu, saya rajin gila guna guna lagulagu dia untuk profile music... 





kan,, saya dah kata dia awesome. korang meragui lagi. haishh. tolong lah.

selamat ketagih lagulagu Skrillex. assalamualaikum :)



wohuuuuuuu ~ ~


No comments:

Post a Comment