9.5.11

favourite thing : shoes

Hi,

pardon me for the last entri, i was sooo mad about something, I shouldnt have experss bende mcm tu kat blog. hehe.. sorry..

Anyway,
new entri..

Lets talk about favourite things.. What is your favourite thing? Macam I,, I like love Shoes. Oh yea.. Shoes shoes shoes..

Untuk sekarang, I have this thing about lace-up boots, super high chunky heels, and floral design shoes.
yeap. They never fail to please my soul.. ..



LACE UP BOOTS : they're pretty with heels,,,


or without heels :DD iloveyou..


COMBINATION OF CHUNKY HEELS AND LACE UP BOOTS: I been soooo IN LOVE with these babies since i first had my eyes on them bila tengok Audrey Kitching pakai.. They're sooo GOREOUS!!! Jeffrey Campbell, please do marry me, design more shoes like this and give 'em to me for free,, pretty pleaseeeee........


CHUNKY HEELS: lawa nyaaaaaaaaaaaaaaaaa


CHUNKY HEELS: by Miu miu.. I ask my dad to search for this shoes kt London few weeks ago (ye la,, mana lah tau kot2 kat sana murah kan,,) but then my dad told me that the cheapest shoes in Miu Miu boutique harga nya around 300 pound. So, yeap.. .. .. you guys do the math lah kan.. ... T-T


CHUNKY HEELS: This is like the cheaper version of the Miu Miu chunky,, and I believe tht this shoes are actually from Forever 21. But I cari kat Forever hari tu, tak ada pung!! And I even ask penjual kat situ about this shoes and diorang kata tak ada lagi.. I dont know, better tak sampai rather than dah habis kannn,, I even leave my phone number so that they call me when kasut ni dah sampai, hehe,,, I WANT THIS SHOES SO BAD!!!


COMBINATION OF CHUNKY HEELS AND FLORAL PATTERN: Arent they PRETTY??!!! these are from Jeffrey Campbell, (laki I) so yea,, they're so prettyy~ I'd kill to have them.. (dalam mimpi..)


CHUNKY HEELS: Miu Miu  punya design for this collection sangat mengikut citarasa saya.. I rasa macam nak semua kasut dia untuk collection ni.. Lawa sangat sampai rasa nak nangis.. T-T


COMBINATION OF FLORAL PATTERN AND CHUNKY HEELS: ,, perlu cakap lagi kee???????


FLORAL PATTERN SHOES: i love you Dr Marten!! I never ever rasa inlove dengan boot sebanyak ini.. <3 <3 <3


FLORAL BOOTS: ahhh,, what a nice view.. i lovee<3 <3

So yea,, my babies.. <33 I love you even more than I love Taylor Lautner. and Cole Mohr. and Brendon Urie. yes..

That basically it.. things that I love.. I collect shoes. I love to buy shoes. It runs in the family, my grandmama loves shoes so much that I dont even terkira kasut-kasut yang dia ada. My mum,, is also a shoeholic,, she'll buy atleast two shoes almost everytime kitorang keluar jalan-jalan. And tangga rumah kitorang ni memang tepi nya bersusun rapi segala kotak-kotak kasut yang memang secara sah nya dia punya. haha.:DD See, I kira ok  lagi lahhh :DD

but yea. I love my shoes.. Alot..

I even kept my shoes dekat dalam bilik I sendiri. most of then lah..
And I berjaga-jaga bila nak guna diorang, for example, I will ask my mum kalau nak pergi wedding, I'll ask macam,, "wedding tu buat kat luar rumah, ke dalam dewan ke, kat jalan raya ke?" or kalau pergi jalan I'll ask macam, "lama ke kita keluar?, kita pergi kat mana,, ?" you know, things like that.. So that kalau pergi tempat yang berjalan 'tar' I akan pakai wedges yang cork tu la, supaya takde lah rosak kasut tu,, kot kalau wedding yang buat dalam dewan ke, boleh la I guna high heels yang stillatoes yang tinggi tu.. kan? ok kan??

Kire ye lah, kite dah beli kasut tu, and I rasa elok la kalau dapat guna lama.. Kot lagi elok kalau dapat save untuk anak I, hehe,, macam apa yang my grandmama and mama I buat lah. Sekarang kat fashion semua dah terbalik-balik, so segala maxi skirts, over-sized blazer, blouse, belts, begs yang nenek I dah tak guna or my mum tak guna,, alhamdulillah,, dapat lah kepada sayaa :DD nanti-nanti, I pas lah ke anak saya pulak~ pergh! tak ke 4 generation kat situu:DD

No comments:

Post a Comment