22.5.11

i dah break-up


yes guys, I dah break up dengan facebook. Its been three days now. And I rasa sekarang ni yang betul-betul punya break-up (since kitorang hari tu still contact-contact, well I lah yang dok log in then deactivate, log in, deactivate) but sekarang dah betul-betul over..

Tak tau lah berapa lama I boleh bertahan tho. . but still,, I ada youtube yang boleh menemani saya dimasa lapang..

Dengan deactive nya facebook ini, maka rakan-rakan saya sudah tentu akan mencaci saya kerana susah nak contact. .

PFFTTTT~~
who am I kidding?! they dont give a flying donuts about me T-T '''''''

anywayyyy,,
yea, I dah tak ada facebook..
yeap..

congrats Ika,, sampai bila boleh tahan,, kita tunggu je lahhhhh~~

selamat tinggal 'like' button,
selamat tinggal keinginan untuk mengambil gambar untuk buat profile picture,
selamat tinggal 'tag-tag',
selamat tinggal kepada alter ego saya iaitu stalker terbaik / girlfriend yang mengerikan,
selamat tinggal hati yang dok kutuk orang pasal post gambar yang pelik,
selamat tinggal "kau dulu kawan aku, aku sayang kau tapi sekarang kau tak kawan aku tapi aku stalk kau juga. fyi."
selamat tinggal cuci-cuci mata / online window shopping,
selamat tinggal "aku marah kat kau pasal kau buat status macam perli aku tapi sebenarnya aku tak pasti kau perli aku ke tak tapi aku tetap nak terasa gak.."
selamat tinggal ,, selamat tinggal,, selamat tinggal,,






(ok, sekarang baru kau nak gedik update blog kau. Ok, takpe, sekarang baru kau bosan. Selamat datang hidup.)

No comments:

Post a Comment