2.5.11

Salam May :)

Salam :D

cuti semester sudah mari hoho. hari ini adalah hari pertama saya menjalankan tugas saya yang tidak berapa awesome ini untuk melihat belog saya..

10  saat lepas tengok belog,, aku cakap dengan diri aku,,

,, ,, dua perkataan ,, ,,

KOSONGLAH SYALLLLLL~~~

.. ..
yea,, kosong.
ada banyak alasan kenapa ianya kosong:

1) kerana saya busy dengan kerja saya di menara gading.
2) kerana saya tidak power, tiada broadband.
3) kerana saya dah duduk luar sekarang so macam malas nak keluar jauh2 nak pergi CC atau pergi library untuk online.
4) kerana saya kaya imaginasi, sahaja. duit,, ,, lambat sikit.
5) kerana saya memang ada masalah-masalah lepas.
6) kerana saya malas. malas dan malas.

so yea, basically, saya malas. tapi sekarang dah kat rumah, dengan kewujudan WIFI di rumah saya yang mewah lagi anjung seri ini (kau poyo), saya dapat tulis,, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak belog. nanti kan..

cehh,, macam rancangan tv pulak you olllsss ahaha:DD












No comments:

Post a Comment