8.5.11

Menyesal ke tak

Aku . Dah. Buat. Salah.

But then again bila difikirkan balik, saya rasa macam,,
 “nay, dok la banyok na salah den ne ha..”

Yess, aku sekarang kadang-kadang tercakap macam ni. Macam kasar deh? Tapi dah dekat dua tahu  full duduk Melaka, ni lah jadi nya :D belagak macam reti cakap macam tu, padahal berterabut kata-kata. Haha, KONFIDEN JO! Haha
(kan bagus kalau semangat konfiden aku ni macam ni jugak bila speaking gomen. Haih..)

Anyway, berbalik kepada buat salah. Yes. Saya ada rasa begitu salah, tapi, bila fikir balik,, dia macam,, 30% je rasa salah nye.. Then bila fikir balik, rasa macam,, “ fuyohh,, kenapa aku rasa salah sikit bana? Whatswrongwithme?”
So, kesalahan nya, dok lah besar sangat. Mungkin ada yang beriaksi macam, “Elleh, sikit je, chillax a. Pompuan ni gebang nak crita pulak.” .. or mungkin juga ada yang kata, “ WATERPARK?! Banyak lah syaaaaaall! Ni boleh buat makan seminggu!” (stok tersembur milo dua kali)
So yea. Jadi, kisah nya, semalam adalah, pertama kali didalam hidup saya, membeli kasut menggunakan wang sendiri berharga rm100++..
Serious first time. Serious! Biasa nya kot kalau paling mahal pun Rm80. Itu pun macam menggeletarlah tangan ni nak pegang, berdebar jantung nak terima, berpusing otak nak fikir,, “nak ke, tak. Nak ke,, tak..” Tapi yang ni mungkin kerana guna duit sendiri kut,, itu yang jadi macam nit u. and plus, I memang saving baaaiiiikk punya untuk dapat kasut ni. (Ni kira stok kasut idaman pujaan kalbu lah you’olls)
So apa yang jadi kat I, semenjak beli kasut ni ialah,, setiap kali I fikir “adakah aku bersalah?” , I akan tengok kasut tu, and try it on, and jalan-jalan keliling bilik (kau belagak bilik kau besar lah kan sekarang Ikaaa,, kau jangan nak perasan lah kann) ok, maybe tak berjalan sekeliling, tapi ada lah posing-posing depan cermin ala-ala Taylor Lautner kat red carpet annn,,,
So benda ni dah berlangsung selama,, ,, dua hari sekarang (I baru beli kasut tu  tengahari semalam), and I have to tell you,,PENAT LAH!!!!!
..
Aku banyak complain dalam entri ni, argh! Biarlahhhhhh
(ok, yang benarnya, aku lapar. Perlu makan. Bye.)
(agak susah untuk menulis bila perut anda menari zapin. Bye)
(cakap pasal zapin, malam ni aku ada kelas menari zapin untuk Citrawarna. Bye)
(jap, sebelum bye, aku nak jemput siapa-siapa yang nak join Citrawarna tu, sila contact saya melalui facebook saya kat Ika Zkflee / ikazkflee@rocketmail.com. Bye)
(kemasukkan anda untuk menyertai Citrawarna tu amat lah aku suka dan sanjungi. Bye)
(aku tak berapa pasti kot betul penggunaan perkataan ‘kemasukkan’ tu, sila betulkan aku. Bye)
(ok, kali ni betul-betul bye. BYE!)

Ni lah kasut yang buat I berbelanja sampai RM100++ tu tp i punya hitam full.. hu,, tapi takpe,, tak menyesal..
Jap,, menyesal kot,,
huu, tak,, tak menyesalll...



No comments:

Post a Comment